Żegnamy stare




Niewiarygodne jak ten czas leci! Właśnie mija kolejny rok. Bardzo dziwny rok, naznaczony wielkimi zmianami, niepokojem, a dla niektórych osób, w tym mnie, także smutkiem. Był to także rok refleksji. Co będzie dalej? Dokąd zmierzamy? Jakakolwiek czeka nas przyszłość, nie możemy się poddawać. Musimy iść naprzód.

Postanowiłam pożegnać stary rok rozstając się z Bloggerem. Kilkakrotnie zakładałam tu blogi i je kasowałam. W sumie na Bloggerze spędziłam kilkanaście lat. Ostatnie zmiany w serwisie i niepewność jego istnienia skłoniły mnie do szukania innego miejsca w sieci. Mój wybór padł na Wix. Nie wiem czy słusznie, na razie używanie tej platformy jest dość przyjemne. Mam nadzieję, że będziecie mnie odwiedzać na NOWYM BLOGU. Mam też mocne postanowienie wstawiania lepszych zdjęć i bardziej zróżnicowanych tematycznie postów.

W ostatnim wpisie roku chciała pojawić się Malvina. Jednak udało jej się znaleźć drobny prezent pod choinką. Była to zielona koszulka i buty. Prezent bardzo jej się spodobał i nawet nie spytała czy dostanie wymarzoną sukienkę. Mogę wam zdradzić, że sukienka już wyruszyła w drogę, tym razem z Rosji od innej sprzedającej.



🎇🎉 Życzę wam, aby Nowy Rok przyniósł spokój, nadzieję, pozwolił wam zrealizować plany i nie szczędził wszelakiej pomyślności. 🕛🍾