Wyjątkowy nabytek









Od pewnego czasu zastanawiałam się nad kupnem Kena BMR. Ten blady z koczkiem wydaje mi się zupełnie nijaki, więc miałam zamiar przygarnąć ciemnoskórego z zielonymi włosami. Miałam już nawet dla niego biografię - do mojej ferajny dołączyłby jako kuzyn jednej z Barbie AA, artysta będący drag queen. Już miałam kliknąć "do koszyka", gdy na pewnej stronie pojawił się on. Ciemnoskóry mężczyzna sprzed lat w swoim oryginalnym ubraniu, wyjątkowa lalka od Mattela. Z tego co wiem, był to bardzo krótki wypust - lalki w różnych wariantach były na rynku zaledwie rok. Chociaż ten konkretny egzemplarz był wybawiony i nadgryziony zębem czasu, to nie wahałam się ani chwili. Druga taka okazja może się nie trafić, a zapudełkowane lalki osiągają wysokie ceny. Podjęłam więc błyskawiczną decyzję i tak oto stałam się posiadaczką Flavas Bike Date Tre z 2003 roku, produkcji chińskiej. Facet bez motocykla i kasku, ale przynajmniej w swoim ubraniu. Biedny Tre cierpi na łysienie plackowate, więc przy okazji oddam go do rerootu, bo sama się tego nie podejmę. Ma także nieco przytartą dolną wargę, ale widać to tylko po dokładnym przyjrzeniu się.
Tre przygarnęłam razem z jego dziewczyną, Kiyoni Brown. Niestety jej twarz szpecą plamy ciemniejsze niż odcień skóry, zupełnie jakby tworzywo uległo przebarwieniu. W środku ciała coś grzechocze. Poza tym wizerunek Kiyoni kłóci się z moim poczuciem estetyki - nieproporcjonalnie krótki tułów i mold w stylu Bratz, których fanką nie jestem. Ukradłam więc jej ciuchy i rozdzieliłam między moje Baśki. Na dzisiejszą sesję strój założyła Amanda, ale buty są na nią za duże. Zaskoczeniem, bardzo pozytywnym, były skarpetki, które odkryłam po zdjęciu butów Kiyoni. Miło, że Mattel zadbał o taki szczegół.
Skoro zaś facet jest przedstawicielem konkretnej grupy etnicznej, postanowiłam dorobić odpowiednią biografię. Chciałam, by jego imię było tak afroamerykańskie jak to tylko możliwe. Tak oto z motocyklisty przeobraził się w rapera z Bronxu w Nowym Jorku o imieniu Terrell Lamar King III, który znany jest na scenie jako DaKing. Karierę rapera zaczął jako nastolatek i wtedy nosił pseudonim Kid Trey.
Wielkim plusem lalek Flavas są ich artykułowane ciała - męskie to klasyczny pajacyk, a kobiece posiada gumowe nogi zginane na klik. Stawy u mojego Tre są dość ciasne w łokciach i nieco bardziej wyrobione w kolanach. Brakuje też jednego kolczyka, a biały podkoszulek jest trochę wystrzępiony. Co mnie zaskoczyło, to ciekawe rozwiązanie zakładania butów. Wysokie motocyklowe buty dzielą się na pół i zatrzaskują po włożeniu na nogę. Brakujący kolczyk zastąpiłam ozdobnym ćwiekiem. Dałam też facetowi złoty łańcuch, by prezentował się jak na rapera przystało.
Teraz Terrell będzie potrzebował ciuchów na zmianę, więc jeśli ktoś ma niepotrzebne ubranka od Kena, to chętnie odkupię.