Character moodboard



Chociaż w kolejce do opisania i obfocenia ustawiają się kolejne Baśki, pomyślałam, że przyda się wszystkim trochę oddechu od Mattelowskich dziewczyn. Postanowiłam zatem pokazać wam stworzone na potrzeby moich żywicznych chłopaków tzw. character moodboards, czyli kolaże zdjęć dające wyobrażenie o danej postaci. Wszystkie użyte przeze mnie zdjęcia (oprócz oczywiście zdjęć moich chłopaków) pochodzą ze strony Unsplash i należą do ich autorów.
Mam nadzieję, że nawet bez zdjęcia Akiry, Hikaru czy Rena wiedzielibyście kto jest bohaterem danego kolażu. Starałam się wybrać te zdjęcia, które najlepiej oddają cechy każdego z moich chłopaków. Niech was nie zdziwi czerwony samochód u Akiry - tak się składa, że niedawno zmienił on swoje niebieskie Subaru BRZ na czerwonego Nissana GT-R.